tisdag 26 februari 2008

bra jobbat tjejer...

Ursäkta att jag inte skrivit något förrän nu, men det betyder inte att jag inte varit inne och beundrat era finfina kort och LO´s! Satt länge och väntade på att det skulle komma upp en LO och efter viss knuff så gjorde det det, härligt!!!!
Present kommer som utlovat till en eller flera ;)

Själv blev jag glatt överraskad igår, när jag kikade in här och såg att min LO var med :)
Så kul, just eftersom jag haft en scrapsvacka (har visserligen gjort kort och LO´s till presenter, men inget till mig och våra album). Första gången jag skickade in något också, därför ännu roligare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

stort GRATTIS till publiceringen!!! finfin layout =)
Se till o hitta inspirationen nu till lördag!!!

Anonym sa...

haha..en liten knuff haha.. ganska stor ;-)