måndag 7 april 2008

stämpelförvaring...

För ett tag sen så hittade Penni den perfekta stämpelförvaringen, så det var två glada tjejer som satte sig i bilen och åkte till Netto ;)

Jag var dock inte lika flitig och färglade alla motiven, orkade helt enkelt inte *hihi* Men jag är himla nöjd ändå...

Såhär ser lådan ut, det är egentligen cd-förvaring...
Lådan öppen...Det är hängmappar, perfekt! Jag har stämplat, laminerat (med ark från CO, eftersom jag inte har någon maskin)
Och så sitter stämpeln där på baksidan...

Det kan kanske tyckas vara lite svårt att hitta just den stämpeln man vill ha, men jag har lämnat utrymme så det går lätt att bläddra, plus att jag ska skriva på en lapp (som man fick med boxen) så det är bara att kolla efter stämpeln jag vill ha, och sen leta upp vilken hängmapp den är i :)

Jag har tre såna här lådor, upptäckte att jag har visst lite fler stämplar än jag trodde, hihi. Jag har nu sorterat de i någorlunda ordning, magnolior för sig, hänglar för sig osv.
Jag är i alla fall supernöjd med dessa :)

13 kommentarer:

Henrietta sa...

Det var verkligen den ultimata stämpelförvaring *avundsjuk* Hm nu måste jag leta efter sådana däringa låddor. Tack för att du visade, tror jag *skrattar*
Kramar

Camilla sa...

Den var riktigt smart och skönt att ha en bra översikt på vad och vart man har sina stämplar.
Bra idé.

Kram

Anonym sa...

Kanonsmart förvaring tycker jag =D Är också lite sugen på nåt sånt...

Anonym sa...

Jamen det där var ju inte så dumt! Riktigt smart - och snyggt!

~Karin~ sa...

Kikar hit från Alltomscrap för att kolla in din förvaringslåda! Den verkar ju kanon! Undrar var jag har närmaste Nettobutik, måste undersöka den saken!

Tackar för idén! :)

Anonym sa...

AHAAA!! Så himla smart du!

Jozebelle sa...

Ja den gilade jag också!!!!

Kramizar Ann-Marie

Anonym sa...

Ah men tjena!! hallå vilke super ideé... den var kanon ... ju :) shit vad stämplar du måste ha ..:) själv har jag mina i en pärm... tycker det funkar bra det med ..

Bodil sa...

Det verkar smart. Vad har du för mått på lådan? Hue många hängmappar ingår? Kan man köpta till fler? Pris?
Kram från Bodil

m sa...

Å jag som ska till stan på lördag å allt... *får inte handla nåt* Behöver massor av AC-album 12x12. Visst har ni de?

Lisbet sa...

Så himla SMART förvaring

Anonym sa...

Det där ser ut att vara något för mig, så perfekt! :) Jag behöver verkligen en ordentlig förvaring för mina stämplar.

Li@n sa...

Vilken bra lösning och snygg också! Inte en aning om att de hade sådana grejer på Netto och ändå åker jag förbi där flera gånger i veckan *hoppas*hoppas* det finns några kvar.
kram kram