fredag 29 augusti 2008

storstädning...

Ja ni ser ju själva...förstår kanske varför inspirationen tryter?! ;)
Och då såg rummet ännu värre ut innan jag fotade!!! Då stod det en fåtölj,
en brudkista, en massa lådor med leksaker, ett nattduksbord mm
därinne också!!!! Galet!!!
Kaos kaos kaos...
En överblick...liiiite skillnad ;D
Där sitter jag ;) har dock lite småplock kvar
Barnens bokhylla som jag lagt beslag på ;) En salig blandning, och nja, bättre ordning kunde det vara men men...det är bättre än innan i alla fall :)
Nook-paketen står på varandra (pinsamt nog inte använda), tre lådor med stämplar, ett helt gäng med canvas (tror inte jag behöver köpa det på ett tag *s*)

----------------------------------------------
Vi har tagit itu med rummet som vi bara stängt dörren till innan, haha. Har haft (och ska ha fler) visning på lägenheten och vi kunde verkligen inte visa den utan att vi städat och burit ut en massa saker därifrån. Nu är det äntligen gjort. Kvar att göra är att lägga nytt golv samt nya lister.

I den nya lägenheten har vi inget extrarum, eftersom det bara är en 3:a (men en stor sådan, 100 kvm i två plan :) ). Men om jag minns rätt så kommer det nog funka att göra en scraphörna i hallen uppe. Annars är området under trappan inbyggt ;) Frågan är dock hur mycket syre det finns därinne, haha!

6 kommentarer:

Anonym sa...

inte ens FÖRE bilderna ger rättvisa åt hur mycket du städat!! vad jag minns kom man ju knappt in där? ;)

Anonym sa...

Snacka om Kaos!! Men så bra det blev när du väl tog tag idet :)
Ser bra ut .. men du måste ju ha ett större bord att sitta vid ju .. se såå litet ut . allasaker du har på golvet . din stackare .. jag har ju ett helt rum för mig själv ska inte klaga .. men wow vad du verkar ha mycket stämplar haha jag har typ 20 st bra . hihi.---

Cattis sa...

Dom där Nookpaketen skulle då jag vilja kika i ;)

Du undrade om stickersen på rubriken. Det är från Jommas lilla krypin!
http://www.jommaslillakrypin.com/
klicka på nyheter så hittar du chalkboard stickersen från Jenni Bowlin!

Kram och tack för kommentaren! =)

http://kathis.blogg.se/

mias pysselverkstad sa...

jag vet hur det är. Jag har själv ett rum som jag bara måste ta tag i snart.Det blir ju så mycket lättare med insperationen när det är undan röjt och städat =)

Anonym sa...

Bra jobbat! det är inte roligt när man håller på men resultatet blev ju SUVERÄNT!! Vad roligt nu kan du scrappa på lättare:-)och hitta vad du behöver.
det verkar ju gömma sig en hel del godsaker i röran.

Anonym sa...

Pluggade först få se om jag hinnner sätta mig lite i morogn med det . har ett kort på beställning med få se om jag ska ta någon jag stämplade upp av dig. soterade mina stämplar i går köpte en sådan väska som du ha satt och laminerade och donade . hihi... räknade och jag har ändå 20 -30 stämpla . hihi..