måndag 16 mars 2009

lite mer av helgens skapande...


Ny vecka, nya tag...förhoppningsvis med bibehållen scraplust!
Fick ihop två LO och ett kort under helgens mini-cc :)
Hade inte så värst mycket tid att sitta ner, det var ett evigt springande att hjälpa ulltussarna istället ;) Men det är bara kul! De tycker att det är jätteroligt att pyssla, och jag hoppas att det håller i sig.

Scraprummet ligger lååångt fram i planeringen. Invändigt är vi mer eller mindre klara med allt utom köket. Det är lite småpill kvar i huset, som lister, måla fönster och element (men just den målningen vill vi vänta med tills vi kan ha fönstrena öppna och så).
Men som sagt, köket...alla skåp, bänkskivan och vitvaror är på plats, men det är en hel del kvar. Maken tappade inspirationen efter att ha renoverat resten av huset på 2½ månader, vilket är förståeligt.
Förhoppningsvis kommer hans inspiration tillbaka.

Just nu har jag bara en flyttkartong inne, med scrapsaker...har varit ute i garaget och rotat lite i de andra lådorna också ;) Har lagt beslag på en garderob i matsalen/finrummet eller vad man nu ska kalla det *s*
Jag hoppas att jag snart kan uppdatera med nytt skapande, har lite mer att visa från helgen, jag sparar lite på det ifall att ;)

7 kommentarer:

Zarah sa...

Vad fin! Harmonisk och finstämd.
:D

Anonym sa...

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!
www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Anonym sa...

Superhärlig lo!! FIna detaljer med blommorna i hörnet å färgerna är så harmoniska som Zarah skriver! =D
WOW!! Namnvalen är klockrena!! GILLAR SKAPT!!! =D
STOR KRAM Petra

Anonym sa...

Supersnyggt!!!

Anonym sa...

åh, så fin LO.

Petra sa...

Vilken underbar LO. Underbara färger, härligt upplägg.
Petra

Anonym sa...

Vilken jättefin LO :) tack för din kommentar i min blogg.
Du vet väl att scrapfeberkitet hos magdas kan du beställa fram till bara några dagar innan febern tar slut dvs du har fortfarande tid att beställa om du vill vara med och tävla. tävlingen pågår fram till 23 april.

KRAM
Katarina/Krumeluran