måndag 3 augusti 2009

jodå...lite får jag gjort...

(födelsedagskort till fina Sara)

Nu var det ett tag sen jag visade upp något här...har en del som jag faktiskt inte visat öht. Men bloggandet...ja, jag har helt enkelt inte haft tid.
Jag hakade ju på Hobbyhusets sommarutmaning, och kortet och den helvita lo´n är bidrag till den (har även gjort ett kort till samt ett kort till scrapperiets utmaning).
Sen har det inte hänt så mycket mer på den fronten. Jag vet inte riktigt vad som hände. Tiden bara springer ju iväg, hänger inte alls med. Alldeles nyss var det midsommar och nu är det redan augusti! *skakar på huvudet och förstår ingenting*

Jag har länge velat göra en helvit lo...nu så :) Snällaste Zarah har redigerat bilden :)
(jag måste lära mig mer i Photoshop...men när?!?!)

(födelsedagskort till svärfar)

Letar förvaring till mina ProMarkers gör jag också...vet att jag sett en väska/pennskrin som det får plats många pennor i. Men när jag har kikat runt i webshoparna så hittar jag bara den för 24 pennor. Kommer jag ju inte långt på!
Någon som har något annat tips?

2 kommentarer:

Zarah sa...

GUVASCHNYGGA!!
Den helvita är ju gryyyyyyyyyyyym!

monica sa...

WOW!!!! så snyggt!!!!

kram!