söndag 13 september 2009

första bidraget...

Under september månad pågår det bloggparty på AOS :)
Eftersom jag inte scrappat på två evigheter (känns det som) så är detta ett perfekt tillfälle för mig att få något gjort. Jag behöver en utmaning...trots mitt nya, fina och alldeles underbara scraprum <3

Jag har hunnit med två bidrag, och har ett tredje på gång :) Smått chockad själv faktiskt! ;)

Detta kortet till Ciascraps utmaning, att inspireras av en tavla.
Jag inspirerades av hjärtat, placering av motivet, blommorna.

Känns himla härligt att vara på gång igen :)
På lördag är det scrapträff...jippie!!!

5 kommentarer:

cia sa...

Vilket fint bidrag!
Det syns att du inspirerats av tavlan, men vad olika man kan inspireras!
Tack för att du ville vara med:-)

Smurfan73 sa...

Härligt fint kort !

Karin sa...

Vilket härligt kort! Skönt att lusten kommer tillbaka.. =)
kram!

Lilo sa...

Visst är det härligt när man får scraplust igen efter att ha varit utan länge! =) Och ditt kort är sååååå jättefint!!!

BellaMio sa...

Superfint!!! Gillar hur du placerat alltihopa, men även de milda färgerna...

Ska bli kul att ses på lördag!

Kram Kram

P.S. Du har väl sett mitt mail om tävlingskitet med det stora lyxiga priset?