måndag 30 november 2009

fullt upp...

Beställningskort som levererades igår...

Idag har jag roat mig med att slå in 20 paket till Jennies julkalender :)
Fick givetvis hjälp av Lillebror. Han tyckte min uppmaning; "sitt still på stolen och titta" var urtråkig och inte alls värd att lyssna på *s*
Måste posta den idag...trots att det fattas paket.
(Blir lite irri på butiker som lovar mer än de kan hålla, suck)
Så skickar resten senare.

Har en del swappar som måste packas också, men väntar även på leverans till de.
Och sen kommer ju Nook vilken dag som helst, yay!!! Jennie fick sitt redan
i fredags, vissa har ju tur ;)

Har haft lite auktioner ute på tradera, de gick ut igår. Tänkte fylla på mitt scrapkuvert, men efter att ha räknat ut hur mycket jag handlat för senaste veckan så blev det visst ingen påfyllning i det *oups*

Har en hel del som måste göras...jag ska göra presenterna till Liljas lärare (två stycken) från hela klassen, puh. Samt presenterna till personalen på Lotus förskola. Och så är det födelsedagar så måste göra kort också.
Så förhoppningsvis blir det lite mer uppdatering inom kort ;)


5 kommentarer:

Zarah sa...

Jag sa ju att du ska räkna med att få post dagen efter de andra i den verkliga världen där posten funkar...!! ;)

Sött kort!

monica sa...

Vilket gulligt kort!!! Det verkar som du har en hel del att stå i ;-)

Petra/Paradise sa...

Ett underbart sött kort du gjort!
Jag är ju barnsligt förtjust i dessa stämplar =)

SKönt att höra att det är fler som är überstressade över saker å ting ;)

Får önska dig en trevlig helg!!

STORA KRAMAR Petra

Kajsan sa...

Underbart kort! :D Nja.. barn har ju en förmåga att höra lite dåligt när dom känner för det ;)
Tack för din rara kommenter ang kuvertkortet :)
Hoppas det kommer till nytta! ;)
Ha en supertrevlig helg!
Mvh Karin
Magdas

Sophie sa...

Vilka fina grejer du gör!
Ja, det kan ju vara bra att ha lite reserver! ;) Jag har redan spärrat ca 20 killar som blev lite väl påstridiga.. haha Du får testa sidan en regnig dag,haha!
Kram