måndag 8 mars 2010

ett bidrag till...

(svart cs, mönstrade papper Graphic45, alfabet MM och AC, filtband Prima, pearlmaker, 3D-lack och div blommor)

(crackle 3D-lack på utklippt klocka, från Graphic45 papper)


-------------------------------------------------------------
Mitt andra bidrag till JP Hobbys utmaningar...jag håller på att greja med ett minialbum
också och det tar tiiiid. Jag har aldrig gjort ett minialbum innan och jag hade inga direkta
idéer innan jag satte igång. Kanske därför det tar sån tid?! ;)

Funderar starkt på att lägga det åt sidan och ta itu med de andra utmaningarna. Har gjort 2 av 14 så borde sätta fart, hihi.

Annars går det framåt med alla roligheter...det är en hel del skojigheter nu att se fram emot.
Och jag lovar att avslöja mer när jag vet mer ;)

2 kommentarer:

Zarah sa...

Oooh! Denna gillar jag massa!

Mahlin78 sa...

Gillar hela layouten! :D