onsdag 3 mars 2010

Håller tummarna...

(vanilla cs, som vanligt *s*, rosa dotted cs, Maja Design papper, diverse blommor, chipboard hjärta med Distress Stickles och 3D-lack, pearlmaker, chalk, Magnolia stämpel)

I helgen hade Magdas utmaningar på sitt forum...min tanke var att hinna med dessa.
Men verkligheten stämmer inte alltid överens med tanken, så det blev inte riktigt så.
Jag hann med ett kort, men jag hade inte tid att tömma kameran och lägga upp det.
Så kan det vara. Så jag bjuder på det här istället.
Jag säger det igen; vad är det med mig och rosa?! *hihi*

Annars har jag spännande saker på gång...som jag förhoppningsvis kan berätta mer om snart.
Bollen är i rullning så att säga...och nu är det bara att vänta och hoppas.
Jag kan säga så mycket som att det är drömmar som går i uppfyllelse i så fall...

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Hoppas mässbesöket blir av för din del! Å ännu roligare hade det ju varit om vi sprungit på varandra =)

Kortet är ljuvligt!! Å du, du får mer än gärna skapa i Rosa! DU får göra 1000 kort i rosa..vi tröttnar aldrig! *blink* :)

oooh! En hemlis!?! Vad nyfiken jag blev nu!! =D

Kramisar Petra

Camilla/Bymilla sa...

Hej. Tack för kommentaren på min blogg!
Vilket fint kort! Ja ibland blir det inte som man tänkt, jag har oxå skapat till en tävling men jag glömde att skicka in mitt bidrag... så kan det gå.

Ha det bra!