måndag 22 mars 2010

inget nyskapat men nytt köksbord...

(vit cs, ljusblå cs, mönstrat papper från SEI, div blommor från Prima bl a, Stickles, Pearlmaker, Martha stans, Magnolia stämpel)

Jag vet inte om jag gick ut för hårt i början av månaden...för det blir liksom inget scrappat här hemma. Eller jag tror det var det där minialbumet som satte stopp för min inspiration :(
Nu har jag dock lagt det åt sidan, med hopp om att inspirationen till annat ska hoppa på mig.
Får väl se om det hjälper.
Kan ju alltid hoppas ;) Och jag tycker att jag borde bli inspirerad av alla mina nya saker, men icke. (kanske är för att jag vet att jag har utmaningarna till JP att göra...och deadline snart är här)

Närsomhelst borde kitet från Nook trilla in, och det verkar vara helt lovely! Men Pink Paislee har en viss tendens att vara det ;) Tog en hel del add ons också.
Dock ska kitet inte röras, för jag tänkte ha med det till träffen i Rottne ;)

Jag har ju faktiskt feb-kitet kvar...kanske skulle klappa lite på det och se om det blir något scrappat?!


Förra veckan var vi hemma hela veckan, Lillebror hade kräksjuka så det var bara att hålla oss hemma. I lördags tog vi dock och åkte in till Kalmar, då hade vi passerat de 48 timmarna med råge. Behövde storhandla. Och på Ikea råkade vi få med oss ett nytt köksbord hem, I love fyndet ;)
Jag tokgillar vårt runda, men nu när Lillebror sitter på vanlig stol så är det, tyvärr, för litet.
Och det var ju tur att vi inte betalade så mycket för det (det är lite repor i det) för idag satt Lillebror och bankade med skeden i det, så det blev jack. Japp, så är det att ha småbarn ;)
Ska komma iväg och köpa vaxduk att ha...prickig tror jag :)

Nästa uppdatering hoppas jag kommer inom det närmsta och då med nyskapat.
(kortet är gjort i slutet av februari men hade visst inte visat det)

Inga kommentarer: