onsdag 15 december 2010

De två sista...

Papper; Maja Design
Stämpel; Magnolia
Blommor; WOC och Prima
Alfabet; MM
Övrigt; Stickles Diamond och Gold


Papper; Inkido och Pysselgumman
Stämpel; Magnolia
Blomma; Prima
Övrigt; Tim Holtz Tape, QK alfabet Chandelier, Snöpenna


...bidragen till Magdas receptutmaning bjuder jag på idag, precis som lovat ;)
Jag har använt ett par av recepten när jag gjort resten av julkorten i år, perfekt!
De ser kanske nästan likadana ut, men vad gör det?!
Jag är inte riktigt klar med de, men jag är på god väg.
Dock kom jag på att pojkarnas jullov börjar på fredag em, dvs jag borde ha gjort presenterna
till personalen...får väl sitta och greja med det imorgon. Det ska ju ändå bli snöstorm.

Jag är såå sugen på att sätta tänderna..eh...saxen...skärmaskinen i de nya papprena från Maja Design...men jag har sagt att jag får inte göra något annat än julkort och julklappar etc.
Jaja, jag har ju i alla fall något att se fram emot ;) Har lite nya stämplar att leka med också :)

3 kommentarer:

Eva sa...

Jättefina fort du har gjort.

Soep sa...

wow wat een mooie kaartjes
mooi papier en mooie kleurtjes
liefs,ans xxx

BellaMio sa...

Så vackra julkort du gör vännen!! Jag gillar verkligen trappstegskortet... Har själv så svårt för dem, men tycker du har gett det hela ett ordentligt lyft med bokstäverna framtill...

Stora julkramar!