tisdag 14 december 2010

Lite fler recept...

Papper; Inkido
Stans; Martha Stewart och Kortmakaren
Stämpel; Hänglar
Alfabet; October Afternoon
Övrigt; Distressdyna "Fired brick", 3D-lack, snöpenna, 3D-kuddar


Papper; Inkido
Stans; Martha Stewart
Övrigt; Cherry blossom från WOC, band American Craft, Stickles Diamond


...från Magdas utmaning bjuder jag på idag.
Insåg just att jag missat att visa de fyra sista korten jag gjorde. Så idag visar jag två,
imorgon kommer de sista två :)

Hur går det för er med julkorten?
Jag har insett att jag kommer sitta i sista sekund och slita mitt hår och svära långa ramsor.
Dvs jag är inte alls klar, inte ens i närheten. Jag har inte ens skrivit en lista på vilka vi ska skicka till så har inte en blekaste aning om hur många jag ska göra.
Så med andra ord borde jag släppa datorn för en stund, leta fram adressboken och sätta fart...

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Ops, själv postade jag alla julkort igår :-) Lycka till!

Tussling sa...

Pga julkortsutmaningen har jag nu alldeles för många så jag behöver lista ut vilka jag ska skicka alla till