onsdag 19 januari 2011

Använda julpapper...

Papper; Pink Paislee
Stämpel; Whiff Of Joy
Blommor; WOC
Stansar; Martha Stewart, Spellbinders
Övrigt; Stickles Tiara & Diamond, Kaiser halvpärlor, CC Tiny Tape alfabet, 3D-lack,
Karen-klipp fjäril



...till annat än julkort är väl inte något jag brukar göra.
Eller jo, Maja Designs julpapper förresten.
Nu har Pappersbiten en tävling med just detta, så jag rotade i min julpappersmapp och
hittade underbara papper från Pink Paislee. Blev ett ganska murrigt kort men det är
rätt skönt med lite omväxling. Mina kort brukar vara ganska pastelliga trots att jag
inte är en pastellig person :)

Imorgon ska det göras en beställning från WOC, yay.
Mitt köpstopp börjar 1 feb så det är bäst att fylla på lagret ;)
Funderar på om jag ska ge mig själv någon utmaning att jag måste göra något visst innan jag får shoppa igen eller om jag helt enkelt bara ska ha ett stopp?!
Utmaningen är hur eller hur att använda det jag faktiskt har istället för att köpa mer ;)
Och jag kommer ju få rolig post emellanåt ändå eftersom jag fick en årsprenumeration på Magnolia stämpelklubb :)

Inga kommentarer: