lördag 19 mars 2011

Nästan en full bingobricka...

Mönstrat papper; Magnolia
Stämpel; Magnolia
Blommor; WOC
Dekorationer; Fjäril - Jenni Bowlin, halvpärlor - YouDo, pins - Inkido
Övrigt; Stickles Diamond, distress Antique linen


För ett år sen frossade jag i gult, och jag gillar det fortfarande. Misstänker att det kommer bli många gula kort nu i vår :)
Dessa tvåfärgade cherry blossom och rosor är från Woc.


Fjäril från JB, har flera förpackningar, de är helt underbara! Denna har fått lite extra Stickles på vingarna.

Nu kan man även köpa dessa fina band från Woc, jag tog massa olika färger sist vi beställde blommor.

...blev det visst istället för tre i rad.
Inas kort & scrap har just det som månadstävling nu nämligen.
Men när jag var klar med mitt kort så var nästan hela bingobrickan med, förutom en ruta, hihi.

Denna veckan har bestått av feber och hosta. Det började med Lillebror, tätt följt av Lilja och sen däckade även Björn :( Han fick förutom feber även extrema magsmärtor, igår stod han inte ut längre så han var på vårdcentralen. Då hans CRP låg på tok för högt så skickade de han till akuten i Kalmar och där blev han inlagd :(
De tar massor av prover, han får en hel del medicin (bl a antiobiotika, kortison). Vi vet inte hur länge han blir kvar, men till måndag eller tisdag i alla fall.
Denna ovissheten och väntan är för jäklig rent ut sagt!!! :(

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Åh vilket Linda-kort :-) Gillas massor! Hoppas alla i familjen kryar på sig snart! Trist för er! Stor kram vännen!

Zarah sa...

Guvasött!! Helt ljuvligt!

Så läskigt med Björn. Skickar mina bästa krya-på-dig-vibbar till honom!

DeadUntilDark sa...

Vilket urfint kort, på alla sätt och vis!! Dekorationerna och allt är helt toppen.