onsdag 27 april 2011

Ett av två bidrag...

Mönstrade papper; Maja Design
Stämpel; Magnolia
Blommor; WOC
Färgläggning; ProMarkers
Stansar; Spellbinders, Magnolia och Martha Stewart
Övrigt; Karen Klip-fjärilar, Inkido bling




Som vanligt; ett lager Stickles på alla blommor.

Jag är så förtjust i dessa fjärilar från Karen Klip...eller ja, fjärilar öht ;)

Min nya banderollstämpel, söker med ljus och lykta efter fler. Så har du någon till salu, säg bara till ;)

...till Scrappiz CC.
Jag hade storslagna planer på att få ihop fler bidrag men tja, tiden går tydligen fortare än jag trodde. Så det blev två bidrag, och detta är som sagt ett av de.
Ett kort i blått...det händer inte alltför ofta. De flesta brukar bli rååååsa ;)

Här har barnen påsklov denna veckan.
Lediga dagar som fylls med sol och utelek, det tokgillas!
Jag fick ett ryck häromdagen och började göra om i mitt scraprum.
Innan stod det en bäddsoffa där, nu är den i uterummet och jag har numera 3.2 meter bord :)
Jag hoppas och tror att det kommer bli kanonbra när det väl är klart.
Givetvis kommer bilder ;)

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

RIktigt snyggt kort! Linda-style :-) Ska bli kul och se hur scraprummet blir när det är helt klart! Kram kram

Beea sa...

Men guuus så fint kort :) (y)