måndag 9 maj 2011

Det andra bidraget...

Papper; Magnolia
Stämpel; Magnolia
Blommor och blad; WOC och Prima
Stansar/dies; QK fotohörn, MS fjäril
Övrigt; Inkido halvpärlor, Stickles Cotton Candy


Har ni märkt att det nästan alltid finns med massor med blommor och fjärilar på mina kort?!
Hoppas ni står ut med det ;)



...till Scrappiz CC visar jag idag.
Frosseri i rååååsa. Fast det är ni väl rätt vana vid när det gäller mig ;)
Jag skulle nog behöva gå igenom mina fotomappar för att se vad jag visat och inte visat här i bloggen, misstänker att det är en del.

Imorgon är det dags för scapträff, vi har en kamratcirkel via Vuxenskolan och träffas varannan tisdag kväll. Helt underbart att bara vara...och scrappa :)
Fast vi pratar nog mest, hihi.
Och denna veckan bjuder även på en scrapträff till, vi ska nämligen till Växjö i helgen och det passar ju utmärkt att Lillans har scrapträff då, lovely!
Så lördagen tar jag semester och scrappar hela dagen :)
Och det bästa av allt är ju att jag får träffa mina fina scrapvänner som jag inte träffar så ofta eftersom vi flyttade...!

3 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Åh, vilket fint kort. Varför är det så mycket lättare att göra rååååååsa kort, än när man har andra fäger att jobba med?
Hörnstansen är verkligen urfin, jag måste köpa på mig någon sedan jag också. Korten blir så mycket tjusigare med det! :)

Anonym sa...

jätte fint kort..hälsningar Carina

Carola sa...

Superfint och gulligt :D