fredag 27 maj 2011

Efter ett lååångt layoutuppehåll...

Papper; Basic Grey och Magnolia
Blommor; WOC och Prima
Stans; MS och Spellbinders
Övrigt; Prima swirl, Inkido bling och halvpärlor, alfabet Prima, rubon alfabet AC


Bokstäverna är rub ons från AC, de har legat i en låda i sisådär en tre år eller nåt...! Typiskt mig!

Blommor blommor blommor är ett måste, och gärna piffa till de med Stickles.


...så tog jag mig i kragen och gjorde en layout och det är just denna.
Den gjordes för ett par månader sen och idag när jag gick igenom fotomapparna så insåg jag att jag faktiskt inte visat den här (och det finns en hel del som inte är visat, skärpning!!!).

Just denna sitter numera på en canvas, på en tavellist i Liljas rum :)
Tanken är att jag även ska göra det med pojkarnas dagisfoton, får helt enkelt ta itu med det.
Jag är fortfarande fast i kortträsket, kanske av ren lathet?!

Idag blir det veterinärbesök, Noah & Zeus ska ha sina vaccinationer. De är ju ett år nu :)
Här händer det saker på köpingen; det är nämligen Bluesfestivalen. Så blir att strosa en runda och imorgon ska vi även in en sväng på marknaden i Oskarshamn.
Söndagen tillbringar vi i Vimmerby, närmare bestämt Astrid Lindgrens Värld :)
En fulltecknad helg med andra ord, men en mycket härlig sådan!

Hoppas ni får en minst lika härlig helg :)

2 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonsöt LO!
/Pillan

Mahlin78 sa...

Fina Lilja :-)

Hoppas ni haft en toppenhelg med allt roligt ni haft planerat! Stor kram