måndag 23 maj 2011

En flätad korg...

Stämpel; Magnolia
Spets och band; Magnolia och Tiimari.
Blommor; WOC
Stans; fjäril MS
Övrigt; halvpärlor Kaiser, Stickles Diamond, distress "Spun sugar", knappnål från Citygross.



Spets i papper som jag köpte på Magnolia för ett bra tag sen. Tror det var när jag var där på deras "nyöppning". Superfin är den i alla fall :)

Blommor, halvpärlor och Stickles såklart ;)

...som verkligen testade mitt tålamod.
Scrapdraken hade CC i helgen och givetvis så hade jag stora planer, jag skulle minsann hinna med alla utmaningar. Trodde jag ja. Sent igår kväll laddade jag upp mitt ynka bidrag!
Var kanske inte så smart att börja med korgen, eftersom jag tappade all inspiration efter den.
Men mottagaren blev nöjd, dvs Lilja :) Hon fick bestämma färger, rååååsa såklart ;)

Idag får det nog bli en stund vid scrapbordet, måste kicka igång min inspiration ;)
Imorgon kväll är det dags för vår tisdagsscrap, yay!
Vi är ett gäng tjejer som träffas varannan tisdag och det är lovely!

Ha en finfin vecka! :)

2 kommentarer:

Louise sa...

Den är helt underbar. Du har fått till den på bästa sätt. Fin stämpel och snygga dekorationer vad mer kan man begära. Inget den är redan gjord av ett proffs.
Kram Louise

Ulle sa...

Så otroligt läckert!