fredag 20 maj 2011

En liten Oskar...

Stämpel; Forma Hantverk
Papper; Magnolia
Blommor; Prima
Blad; X-cut stans (love it!!! Embossar och stansar ut på en gång!)
Övrigt; Pearl Maker, Strickles, Prima halvpärlor, vimplar OA, alfabet PP.


Det är väldigt sällan jag dekorerar insidan men hittade denna dikten och tyckte den var så himla fin. Ska absolut bli bättre på att dekorera insidorna, det gör ju så himla mycket.

Tom baksidan blev mer dekorerat än vanligt! ;)
Stans; EK


...är detta kortet till.
Jag vet inte varför men jag har svårt att göra kort till pojkar/män, likaså svårare att göra LO´s.
Det är väl helt enkelt mitt galna frosseri i rååååsa som sätter stopp för det ;)
Men nu ska jag ju försöka vara duktig och använda andra färger också.

Det är CC denna helgen och igår satt jag och svor en lång ramsa innan jag fick ihop en flätad korg. Den är absolut inte så som den borde se ut, men det bjuder jag på ;) Jag får helt enkelt dekorera och fota den finaste sidan, hihi.

Annars har vi inga direkta planer för helgen, vilket känns himla skönt. Särskilt eftersom det ska fortsätta vara sånt här underbart väder <3 Lovely lovely lovely!

Hoppas ni får en underbar helg med massor av sooool! :)

4 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Så snyggt!!! Gillar verkligen stämpeln :-)

Hoppas ni får en toppenbra helg! Stor kram, M.

Annelie sa...

Jätte söt!!!

Susanne sa...

Supergulligt och så vackert.... Ha en solig och fin helg! Kramizar

Sanna Sandberg sa...

Jag har också gjort en flätad korg, men jag tycker inte att det var så svårt! Tålamod kallas det! ;)