tisdag 31 maj 2011

Rotar i arkivet....

Papper; Maja Design "Ska vi ta en fika?"
Blommor; Prima och WOC
Alfabet; Prima, QK Harvest
Övrigt; kakservett, brads YouDo, distress Vintage Photo, spets, MS fjärilstans


Jag har använt en chipboardfjäril som mall och dekorerat med Stickles Diamond och halvpärlor.

Har tagit lite Vintage Photo på blommorna för att "smutsa ner" de lite.

Har byggt ut en Prima swirl med lite bling.


...eller ja, i "ej bloggat"-mappen ;)
Har gått igenom alla fotomappar, rensat och flyttat bilder dit de hör hemma. Har en "scrappat"-mapp och en "ej bloggat"-mapp. Så nu borde jag ha någorlunda koll på vad jag bloggat och ej. Och det var en hel del...!

Denna layouten gjorde jag för Lillans.
Ni får hålla utkik för det är roliga och spännande saker på gång där.
Jag kan börja med att tipsa er om att preliminärt datum för scrapträffen är 17-18 september. Skriv genast in det i kalendern, så kanske vi ses där! :)

Jag har redan bloggat om min förälskelse i Maja Design-papprena och de har jag använt här.
Nu har det ju kommit nya papper och jag är förälskad igen ;)
Jag tänkte faktiskt försöka hinna med att scrappa med de i veckan nu :)
Jag borde unna mig mer scraptid, men av någon konstig anledning så blir det annat som ska göras först och vips så är tiden slut. Förstår inte det?! ;)

Idag har Lotus och jag varit och hälsat på i skolan. Han börjar ju förskoleklass i augusti...det är galet!!! Han tycker att han är färdig på dagis nu och kan börja skolan imorgon *hihi*
Men han får allt lugna sig, vi ska ha sommarlov först! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin Lo

Mahlin78 sa...

Åh så snygg layout!!! Ska bli kul och se vad du har mer i gömmorna att blogga :-) Kram kram