måndag 1 augusti 2011

Två år försent...

Papper; Maja Design
Blommor och blad; WOC och Prima
Swirls; Prima
Alfabet; Prima
Stans; MS


När Prima kom ut med sina blommor med glaskross på så blev jag typ kär, men så snål...jag köpte de men det tar emot att använda de *s* Typiskt oss scrappare ;)
I alla fall så blev jag väldigt glad när jag hittade glaskross på burk.
Nu kan jag ju göra mina egna blommor, och på vilken blomma jag vill! Love it!


...fick Yster sin födelsedagspresent :D
När hon fyllde 28 år så fick hon ett presentkort på två canvastavlor av oss, men det har dröjt tills nu innan hon fått de *skäms lite*
Men just när det gäller layouter så har jag haft typ noll inspiration. Jag har haft några små stunder av inspiration, men de har varit lätträknade (som ni märkt i bloggen).

Men nu har hon fyllt 30 år och då tyckte jag att det var dags att leverera ;)
Särskilt eftersom hennes 30-årspresent inte är klar utan hämtas i helgen som kommer,
kunde ju inte komma tomhänt till kalaset.

Så detta är då canvas nr 1, nummer 2 bjuder jag på imorgon :)

2 kommentarer:

onkis sa...

Vilken jättefin tavla,motagaren kommer att bli jätteglad!!
Jag gillar den mycket.

Margareta sa...

Den var verkligen värd att vänta på!!!! Underbar!