onsdag 28 september 2011

Det är dags...

Papper; Echo Park
Stämpel; Some Odd Girl (clearstamp)
Blommor; WOC
Dies/punchar; MS och QK
Övrigt; halvpärlor WOC och Kaiser, alfabet Cosmo Cricket


...för en ny dator här hemma.
Eller ja, jag köpte faktiskt en ny dator för ett par veckor sen...den står bredvid vår andra dator, dock fortfarande i sin kartong. Varje dag har jag tänkt att jag måste ta itu med att installera den, men det kommer alltid något annat emellan.
Men imorgon kommer min kusin hit och hjälper mig, så med andra ord måste jag försöka komma på vart jag lagt den externa hårddisken. Jag vet att det är på något bra ställe...hrm.

I måndags kom mina nya, helt färska, stämplar från SOG.
Behöver jag ens säga att det var förälskelse vid första ögonkastet?!
Tänkte ägna resten av eftermiddagen åt att färglägga de :)
Ni har väl inte missat att de håller på att släppa de nya digisarna?
2-3 stämplar släpps per dag denna veckan. Och jag har råkat köpa alla...*visslar*
Med andra ord så gick den där 100-alster utmaningen åt helsike...!

3 kommentarer:

Lola sa...

De där 100 utmaningarna brukar gå åt helsike även för mig. Kanske skulle man dra ner det till 50 eller 25.
Lycka till med dina nya stämplar
/Carola

onkis sa...

Jag vågar inte ens anta 100 alsters utmaningen..
Men jag försår att du gillar dessa stämplar,dom är jätte fina.
Må gott!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
ÅÅÅ så mycket snyggt du har gjort sedan sist jag hälsade på:)
Gillar ALLT du har skapat jättemycket du är så himla kreativ och duktig:)

Lycka till med din 100 alsters utmaning jag skulle inte våga mig på detta ha ha ha:)

Blev GLAD för snälla rader hos mig som du hade lämnat kvar:)

Önskar dig en super trevlig fredag och helg och ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger ♥ :)