söndag 25 september 2011

Som ni kanske märkt...

Mönstrade papper; Crate
Stämpel; Some Odd Girl clearstamp
Övrigt; dekos från Crate

...så har jag en liten förälskelse; Some Odd Girl.
Och ni kommer se mer av de urfina stämplarna i min blogg, jag råkade förbeställa några av de nya julstämplarna och jag ser såå fram emot veckan som kommer eftersom de kommer släppa de nya digistämplarna då. Misstänker att en och annan kommer hamna i min vLänkarukorg ;)
Och jag har totalt ändrat uppfattning om digistämplar.
Förut fick jag det inte alls att fungera, bläcket smetade ut sig och bråkade med mig och mina ProMarkers. Men det var ju pappret det var fel på ;)
Jag gick över till 4 cc papper för ett tag sen, och testade att skriva ut på det och nu funkar det perfekt. Så det har blivit ett gäng digistämplar sen dess.

Men det är ju såå smidigt! Kunna få i vilken storlek jag vill, spegelvända etc. Love it!!!

Idag har Lilja haft sitt 8 årskalas. Hon hade det ihop med en pojke i hennes klass; de bjöd hela klassen på kalas och först var det glassbuffé och så såg vi Smurfarna på bio :) Det blev så lyckat!
Perfekt att kunna ha kalaset i samma hus som bion.
Och kortet jag visar idag var just kortet som hon gav till A som hon hade kalaset ihop med.
Är det bara jag som har så svårt för att göra kort till pojkar?! Ja, män också för den delen!
Jag som är så van att göra mina rååååsa kort och smäcka på blommor ;)

Önskar er en finfin vecka! :)

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Vad är det mina ögon skådar - har du satt saxen i senaste Nook-kitet?!?? *chockad* Kan bara instämma i att det är svårt att göra kort till pojkar/killar/män. Kram kram

Anna sa...

Jättefina saker du gör!! Tycker verkligen om dem. Jag kommer tillbaka :)
Du är välkommen in till min blogg - har en candy nu.

Chris_P sa...

Superfint kort!! Visst är dom söta SOG stämplarna! O du - du missar väl inte att delta i utmaningarna på SOG-bloggen?