söndag 20 november 2011

Some Odd Girl...

Mönstrade papper; Magnolia
Stämpel; Some Odd Girl (digi)
Blommor & blad; Prima
Övrigt; bling Prima, metallhörn WOC, distressdyna Pumic stone, tyll



...har en ny gäst-dt uttagning.
Jag har funderat fram och tillbaka om jag skulle söka igen, men min inspiration har liksom inte infunnit sig. Men nu kickade jag igång Spotify och satte mig vid scrapbordet och gav mig fasen på att ett kort skulle göras.
Och det gick fort...på mindre än en timme var kortet färdigt. Trots att jag i sista sekund fick för mig att jag skulle ha tyll runt hela kortet...?!
Fråga mig inte hur jag kom på det...fniss.
Och ett lila julkort blev det!!!
Köpte de blommorna för läääänge sen, på rea men sen dess har de bara stått där och sett snygga ut. Saker är ju till för att användas, inte bara titta på ;)

Men eftersom det är alldeles för mörkt ute för att fota så får ni stå ut med iphone-foto ;)

Jag hoppas innerligt att min inspiration kommer tillbaka nu, brukar ha en svacka efter scrapträff. Men eftersom vi ska ha scrapträff på lördag så får den inte vara långvarig ;)
Jag ska nog tvinga mig att sätta mig imorgon också.
--------------------------------------------------------------------------
....... has a new guest-dt competitions.
I've been thinking back and forth if I should try again, but my inspiration has been gone. But now I kicked up Spotify and sat down at my craftingtable and made me make a card.


And it went fast ... in less than an hour the card was done. Although in the final seconds to beat me I would have tulle around the entire card ...?!
Don´t ask me how I came up with that idea...?!
I bought the flowers for a loooong time ago, on sale, but since then they just stood there and just looked good. Things are of course to be used, not just watched ;)

But because it's too dark to shoot so you will have to put up with iphone photo;)



6 kommentarer:

onkis sa...

Härligt!
Hoppas att scraplusten har kommit tillbaka för att stanna :)
Kram!

Eva sa...

Himla fint kort och häftigt med tyll runt om. Lycka till i tävlingen!
önskar Eva

Mahlin78 sa...

Håller tummarna för att du blir uttagen :-) Riktigt snyggt kort fick du ihop! Inspirerad av Susannes tyll på layouten kanske.... Kram kram

Linda Muhr sa...

åhh du gör så fina kort!!!

Zarah sa...

Åh, vilket fint! Och lilaaaa! :D

Galenskap och lite allvar sa...

Sååååå fint kort du som vanligt har åstadkommit!!

Lycka till i tävlingen och tack så jätte mycket för alla vänliga ord du skriver till mig i min blogg...ler..

Ha en underbar tisdag!
Kramiz Veronica