torsdag 22 december 2011

En utmaning i kärlekens tecken...


Mönstrade papper; Crate
Stämplar; Some Odd Girl
Dies; Tim Holtz och Spellbinders
Stans; Martha Stewart
Alfabet; American Craft
Halvpärlor; Reprint




...är det inne på Some Odd Girl bloggen nu.

Det är denna bilden ni ska inspireras av, och ni har till 3 januari på er.
Vore superkul om ni hängde på :)

Jag gjorde ett bokkort.
Märker ni något konstigt?! Inga blommor...!!!
Jag är själv chockad och jag får väl skylla på julkaoshjärna eller nåt. Jag hittade helt enkelt ingen plats där jag tyckte att blommor passade in...mycket märkligt! Brukar alltid hitta något litet ställe att smäcka dit ett gäng ;)

Yster var här idag och scrappade med mig...hon scrappar en gång om året; inför jul.
Och det är riktigt intressant att se hur hennes tålamod minskar och hon blir mer och mer irriterad, fniss.

Två dagar kvar till jul...eller vänta, det är ju en dag kvar till jul!!!
Ikväll blir det glögg och julklappsinslagning.

--------------------------------------------------------------------------
This weeks challenge at the Some Odd Girl blog is love love love!
Well, and a picture ;)
I have made a book card. and do you notice something very strange?!
No flowers...!!! I don´t know what the heck happened...I guess it´s a kind of christmasbrain or something?!

Hope you will join us...this challenge is superfun!

1 kommentar:

Zarah sa...

Men glurp - vad snyggt!! Det ser nästan ätligt ut, så läckert är det!! :D

STOOORT tack också för det vackra konstverket som damp ner i brevlådan idag. Jag ville knappt öppna det - det var så vackert i sin cellofanpåse... men jag var ju tvungen att kika närmare på det, såklart! ♥

Hoppas att ni får en UNDERBAR jul, allihop (två- och fyrbenta alike.)!