tisdag 27 december 2011

Jag har varit snäll...


...i alla fall om man ska tro tomten ;)
Av min älskade familj fick jag en årsprenumeration på Magnolia stämpelklubb och av mamma & Micke fick jag årsprenumeration på Inzpira...woohoo!!!

Jag hoppas att ni har haft en underbar jul och att ni också varit snälla, i alla fall enligt tomten ;)

Idag har vi en soft dag...barnen spelar Wii, jag dricker kaffe och kollar bloggar.
Funderar på att rensa scrapbordet och sätta mig där en stund.

Önskar er fantastiska mellandagar :)

6 kommentarer:

onkis sa...

Det va ju en perfekt julklapp.
Må gott!

Anneli Mellstrand sa...

Kanon fina klappar , dom varar hela året ............

Pysselkramar
//anneli

Mahlin78 sa...

Härliga julklappar :-) Tomten har inte anlänt med alla mina än, troligen kommer de om ett par veckor... Men de jag fått av maken är perfekta! Kram kram

BellaMio sa...

Perfekta klappar ju!!!

Julkramar!

Pillan sa...

Wow vilka julklappar du fick!

Galenskap och lite allvar sa...

Sådana härliga klappar tackar man inte nej till!!

Du verkar ha vissa dagar som liknar mina. Det där med WII och kaffe och pyssel känner jag igen.
Wiidosorna brukar förresten alltid vara upptagna och då kan man ju lika gärna pyssla en stund...hahaha...

Ha en härlig nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kramelikram Veronica