måndag 27 februari 2012

Idag fick jag underbar post...


...nämligen min bloggcandyvinst från Tonic Studios.
En kartong med underbart innehåll hämtade jag ut på DHL.
Tusen tack för denna underbara candy!!!

Jag har givetvis klämt och klappat och testat några av sakerna ;)
Kan säga att jag föll pladask för saxen...! Den är ett måste för alla scraptjejer! KÖP!!!
Fjärilstansen är helt bedårande...bara för att nämna några saker ;)
Jag är väldigt nyfiken på de olika limmen. Jag har använt Scrappy Glue, men senaste tiden har jag använt mitt 3D-lack som lim istället. Har inte riktigt varit nöjd med SG.

Jag kommer givetvis meddela er vad jag tycker om sakerna ;)

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Åh vad kul :-) Stort grattis igen!

Pillan sa...

Förstår att det var som julafton när du öppnade paketet idag!! :-)
Syns vi på lördag?
Kram

Erika Strömberg sa...

Åhhh, lovely! Vad heter saxen som du gillar och rekommenderar?
Ha det så roligt med alla sakerna!

Kram!