tisdag 5 juni 2012

Ännu ett studentkort...

Mönstrade papper; Reprint
Stämpel; Magnolia
Dies; Spellbinders och Magnolia
Stans; Martha Stewart
Blommor; WOC

...och även det i råååsa ;)
Detta gjordes under min och Jennies utmaningseftermiddag. 
Utmaningen var att ha med en banderoll eller vimplar, och vi hade en timme på oss. 
Och det kickade ju igång min inspiration med tanke på hur många kort jag gjort sen dess :) Underbart!

Ikväll är det tisdagsträff och då ska vi testa på Bandanateknik, spännande :)
Och efter det Desperate Housewives-final...oj oj! 

Önskar er en underbar tisdag :) 




4 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅH supersnyggt studentkort detta med :), så snyggt med vimplarna.

KRAMAR MAJSAN

Iffa ...... sa...

Hej!

Supersnyggt kort, älskar färgerna! Jisses, hann du med att göra detta på en timma bara, det var inte illa. Vimplar är så fint att ha med på kortet och du har satt dina jättefint!

Hoppas du hade kul när du prövade den nya tekniken! Har själv inte hunnit med det än men det står på min lista,hihi.

Ja, nu var Desperat Housewife slut, snyft......tyckte det sluta lite konstigt. Fast hela denna säsong har ju varit lite drastig i vändningarna mot vad det brukar. Visst brukar de hända massa saker men det har varit väldigt intensivt. Väntar man ett tag är det perfekt att börja kolla om alla avsnitt från början för jag kommer inte ihåg de första åren = perfekt när längtan sätter in,hihi.
Hoppas du är ledig idag på vår nationaldag och hoppas då du får en härlig dag!
Kram Iffa

Susy sa...

Vilket ljuvligt fint kort!

Ha en underbar nationaldag idag!

KRAM SUSY

Chris_P sa...

Den här stämpeln är en ny favorit för mig med!! Superfint kort!