onsdag 18 juli 2012

Dagen före...


Mönstrade papper; Inkido och Basic Grey
Stämpel; Magnolia
Stans; Martha Stewart
Blommor; WOC

...min födelsedag är det idag.
Tänk när man var liten och man knappt kunde sova natten innan...så mycket förväntningar och spänningar. Man var ju helt uppskruvad i flera dagar innan.
Idag är jag glad om jag ens kommer ihåg att jag fyller år ;) :D

En födelsedagstradition vi har är att födelsedagsbarnet får bestämma maten, och jag väljer ju alltid samma; falafel <3
Mmm...supersmaskigt!



6 kommentarer:

Pillan sa...

Så gulligt kort!
Kram

Anneli Mellstrand sa...

Grattis på födelsedagen , ett supersött kort //ha en bra dag //Anneli

Caroline sa...

Gorgeous card love the image which you have coloured beautifully and the layout is so pretty. Caroline xxx

onkis sa...

Grattis i förskott!!
Jättefint kort.
Må gott!

Mahlin78 sa...

Härlig färgkombo! Kram

Majsan sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen:)

Underbart fint kort du har gjort :)

KRAM MAJSAN