torsdag 2 augusti 2012

Ett konfirmationskort...


Mönstrade papper; Maja Design
Stämplar; Magnolia och Gummiapan
Blommor & blad; Prima

...i grönt och ganska lite dekorationer visar jag idag. 
Det är till en kille och det är alltid lite svårare.
Han som ska få kortet är på konfirmationsläger och ska konfirmeras på söndag, så konfirmationstiden är inte över än. 
Har lånat hörnstansen av Linda och den är ett måste på önskelistan, I like it!!!  
Förresten, jag är uppe i hela tio alster nu...woohoo! Bara fyrtio kvar då :D 

Jag har ju till oktober på mig, för då ska jag och Sophie till Magnolia :)
Vi var ju där förra året, och efter det så bestämde vi att ett besök där är ett måste, varje år. 
Passar på, även i år, att åka när de har sitt jippo.


(Köpstopp 7/50)



5 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonfint kort och alldeles lagom dekorerat... Härlig grön färg!
Kram

Serafin sa...

Så fint kort, och det brukar alltid vara lite besvärligare med kort till killar, men du har gjort det ursnyggt! :

Charlotte sa...

Snyggt kort till en kille, håller med dig att det inte är så lätt till dem men du har verkligen fått till det bra!
Kram Charlotte

Mahlin78 sa...

Riktigt snyggt kort! Då är det "bara" att pyssla på då ;-) Gjorde ju min köpstoppsvända för ca 1 år sen, men hade ju 100 alster - det var SEGT på slutet....

Kram kram

Linnea sa...

Vilket fint kort du har gjort! Att göra kort till killar är så himla svårt, men du har verkligen lyckats :)