fredag 28 september 2012

Clean and simple...

Mönstrade papper; Maja Design
Stämpel; Magnolia
Dies; Spellbinders
Alfabet; American Craft

...blir det oftast när jag gör kort till pojkar/män.
Igår skippade jag tv:n och tvingade mig att sitta vid scrapbordet, och trots noll inspiration så fick jag ihop tre kort, puh. 
Jag vet inte riktigt vart min inspiration har tagit vägen, men det har varit såå mycket på sistone.
Men nu börjar det lugna ner sig, hoppas jag. 
Föräldramöten är avklarade, fotbollsträningarna har uppehåll en stund etc. 

Hösten är här och jag älskar det! 
Våren och hösten är mina favoritårstider.
Måste passa på att ta med kameran ut och fota massor :) 

Idag åker vi uppåt landet; närmare bestämt Gävle :)
Ska på kattutställning i Tierp lördag och söndag. 

Önskar er en trevlig helg :) 

Utmaningar;
 

7 kommentarer:

Desire Fourie sa...

This is so beautifully designed. Loving your creative style. Wishing you a fab weekend.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Charlotte sa...

Snyggt kort, så "enkelt" men så snyggt:)
Ha en skön helg!
kram Charlotte

Laura Bradley sa...

This is fab, I love it! The papers are so cool and any boy would love this! Laura x

Mahlin78 sa...

Ett himla snyggt kort! Gillas :-)
Hoppas ni har en bra helg! Kram kram

Iffa ...... sa...

Snyggt killkort, älskar det där blåa pappret med stjärnor på!

Ja, ibland har man mer och ibland mindre inspiration......det viktiga är att den kommer tillbaka!!

Kram Iffa

Unknown sa...

This is gorgeous, love the image and nice star papers. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

Lorraine sa...

Fabulous boys card. Great image and colours.
Thanks for joining this weeks challenge at I ♥ ProMarkers.
Lorraine x