torsdag 13 september 2012

Mer Pion...

 Mönstrade papper; Pion
Dies; Magnolia
Stans; Martha Stewart och McGill

 Med plats för en chokladkaka ;)


...för StampARTic visar jag idag :)

Jag har mätt, skissat, slitit mitt hår, klurat och tänkt när jag gjort detta kortet. 
Jag fick utgå från chokladkakan och den var 19 cm på längden och jag hade 6x6 papper att jobba med, så det gick ju inte helt smärtfritt ;) 
Skulle nog tänkt till lite innan jag köpte chokladen :D 

MEN det var så kul och jag kommer absolut göra fler, tror det lutar åt att det blir årets julklapp till personalen på Lillebrors dagis ;) 
Och det kommer bli en lektion på en tisdagsträff framöver :) 

 I helgen ska jag ägna en hel del tid vid scrapbordet :)
Har en del DT-alster att göra, födelsedagskort...kanske skulle vara duktig och städa bordet redan nu, så jag bara kan sätta igång?! ;)

4 kommentarer:

Eva sa...

Wow så himla snyggt! Precis i min smak, både förpackning och innehåll!
Ha det gott!
kram

Susy sa...

Vilket härligt choklad kort!

Önskar dig en riktigt bra helg!

KRAM TILL DIG!
SUSY

Mahlin78 sa...

Det var helt klart värt allt slit - för det blev ju så himla snyggt!!! Kram

Susanne sa...

Detta är ju kanonvackert... Ibland lönar det sig att klura och att lägga en massa energi... vilken trevlig gåva att få.
Ha en skön söndag!
Kramizar Susanne