måndag 26 november 2012

Deeper shades of blue...


Mönstrade papper; Maja Design
Stämpel; Magnolia
Dies; Spellbinders och Magnolia
Blommor; WOC och Landstoken
Övrigt; metallhörn, alfabet Making Memories, spröt Rox Stamps, stickles Crystal, tårtpapper, osteklut, halvpärlor Inkido

...är Songbirds nya utmaning :)
Jag gillar blått, och särskilt blå julkort. Den söta stämpeln köpte jag när jag och Sophie var på Magnolias event i oktober.
Jag valde att göra ett shakerkort, det tar ju lite längre tid...allt pill med 3D-kuddar men det är så värt det :) 

Hoppas på en hel del scraptid denna veckan, imorgon är vår tisdagsträff :) 
Men ska även passa på att ta mig tid att sätta mig och färglägga lite, fick hem två stämplar i förra veckan. Har lite kort som måste göras också ;) 

Önskar er en fantastisk vecka :) 


Utmaningar;
Marvelous Magnolia - Non traditional christmas colors
Tilda´s Town - Anything goes



8 kommentarer:

sue w. sa...

Hi Linda, wow this is stunning. I love the cute image and your detail and embellishments are fabulous. I love it, love it.
Hope you're well.
Hugs Sue W.

Caroline sa...

Linda this is stunning the image and details are gorgeous. Caroline xxx

Anneli Mellstrand sa...

Du kan verkligen få till det , dina kort är jag jätte impad av
Och detta var förstås en 10 poängare ....

Hoppas du får pysseltid denna vecka ....

//Anneli

Charlotte sa...

Så jättefint kort, stämpeln är så söt och alla fina dekorationer som du har satt till är helt underbara.
Kram Charlotte

Christa sa...

Hi Linda , I like your card very much. Love the blue for Christmas .... Thank you for joining us at Tilda's Town. Hugs , Christa.

Brigitte sa...

What a glorious shaker card!!!! Love all the accents, they make your card so wonderful! Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Chris_P sa...

Fantastiskt fint!!

DeeDee sa...

A stunning card! And wonderful colors!

Thank you for joing us at the Tilda's Town Challenge!

Hugs,
Diana