söndag 9 december 2012

Mer Maja Design...


Mönstrade papper; Maja Design
Dies; Magnolia och Spellbinders
Stans; McGill och Martha Stewart

...för StampARTic och denna gången är presentpåse med plats för godis, kaffe eller te t ex. 

Jag stansade ut ett hål med mina runda Spellbinders och även en ram. Stansade även ut ett hål i en kakservett. Har OH-plast över hålet så inte godsakerna ramlar ut ;) 
Lillebror har haft såna bekymmer över att han inte fick smaka en Dumle (dessa är med pepparkakssmak) för att jag skulle spara de till fotograferingen. Kan tillägga att det tog inte många sekunder efter jag var klar, sen var påsen öppnad ;) 

Har använt mina poinsetta-dies från Magnolia och knåpat ihop en blomma. 
Det är absolut en av mina favoritdies, jag tycker det är svårt att hitta fina julstjärneblommor och med diesen så kan jag ju få de i vilken färg jag vill :) 

Idag är jag hos min fina Sophie och julkortspysslar hela dagen <3 p="p">
En perfekt avslutning på denna veckan :) 


2 kommentarer:

Caroline sa...

This is a beautifully decorated gift bag gorgeous. Caroline xxx

Iffa ...... sa...

Helt underbart fin!
Härliga papper och så snyggt med ditt fönster =)
Några sådana kolor passerade genom min mun oxå för en stund sedan, så goda med pepparkakssmaken!
kram Iffa