söndag 8 december 2013

Trevlig andra advent...


Stämpel; Inkido
Mönstrade papper; Magnolia
Dies; Magnolia och Spellbinders
Stans; McGill
Övrigt; spets, halvpärlor, distressdyna

...önskar jag er :)
Här började det snöa efter lunch och har fortsatt hela eftermiddagen, så himla mysigt! 
Första snön kom i torsdags natt/fredag morgon, så det var tre överlyckliga barn som gick till skolan i fredags ;) 
Det har varit en hel del frågor om när snön egentligen ska komma. 
Lillebror fyllde år 3 december och då måste det ju vara snö, enligt han ;)

Idag har jag fotat mina senaste kort, och även hunnit redigera de, så jag tänkte schemalägga några blogginlägg så det händer något här i bloggen. 
Idag har jag även tagit itu med mitt kaos till scraprum, inte bara skyfflat undan för att få en liiiiten yta att kunna scrappa på, utan verkligen städat och plockat undan. Underbart!!! 




1 kommentar:

Anna sa...

Vilket fint stilrent kort.. Gillar de fina Papprena. Ja, funderingarna runt snön och julen är vanliga här med..
Kram Anna