söndag 2 februari 2014

En bra start...


Stämplar; RoxStamps och MayzyArt
Papper; First Edition "Silent Night"
Blommor; WOC
Dies; Spellbinders och RoxStamps
Övrigt; Kaiser halvpärlor, organzaband Netto, spröt RoxStamps

...på året; jag har tvingat mig själv att scrappa! 
Jag satte mig helt enkelt ner vid scrapbordet, med en stor mugg kaffe, bra musik på Spotify och sen satt jag där...och vägrade att resa mig förrän jag gjort minst ett kort! 
Och faktiskt så funkade det! :) 

Denna helgen har bestått av fotboll, melodifestivalen, filmmys och familjemys. 
Hoppas ni haft en fin helg! :)


Utmaningar; 

6 kommentarer:

Charlotte sa...

Fint kort, gillar de ljusa färgerna och de aprikosa blommorna och den superfina stämpeln.
Kram Charlotte

KarinsArtScrap sa...

this is a gorgeous card.

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

Greetings Karin DT Coördinator

Kaija sa...

Mycket vackert kort, bra färg underbar stämpel!
Tack för att du deltar ScrapbookStampSociety utmaning.
Välkommen tillbaka nästa vecka :)
Hälsningar Kaija DT-medlem av

Pillan sa...

Fint kort!!
Kram

Patty Sue 2 sa...

I love how you framed this darling image. A beautiful card. Thank you for joining us at ABC CHALLENGE. Good luck and please play with us again.

Mojca sa...

oh what a gorgeous card. thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca